I söndags

Vi sparkade igång dagen med en ordentlig promenad efter den något sena frukosten.

Fixade ihop lite fruktsallad till lunch och efter det drog jag iväg på jobb. På vägen släppte jag av Jessica vid bussen och hon åkte hem.

Eftersom jag skulle jobba ansåg jag att de borde vara Peter som skulle stå för middagen. 
Han frågade Albin vad han tyckte vi skulle äta och han vrålade "PIZZAAAA!!!"
- Okej! Bra! Då köper mamma med sig den hem efter jobbet. Sa Peter.
Tack för den. Blev jag som fixade middagen även denna dag med andra ord....

Jag kom hem igen runt femtiden. Barnen slevade i sig pizza och pizzasallad för glatta livet. Härligt att se dom äta utan massa trams. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0