Och så kom fredagen

Äntligen fredag! Denna vecka har känts lång.

Jag var hemma vid ett och möttes av en uppgiven farmor som försökte få Albin att vila. Efter mycket om och men somnade han tillslut och säkrade därmed kvällens fredagsgott och fångarna på fortet 😉
Jag la mig på soffan och hade gott under en filt, men hann faktiskt både sätta igång en tvättmaskin och städa av toan innan. Lika bra att passa på medan ångan är uppe. 

Elsa vaknade framåt halv tre. Hon var riktigt farmorsjuk och struntade fullständigt i att jag kommit hem och ville kramas.
Vi väckte Albin och han var så sömndrucken att han gick rakt in i sin dörr när han skulle vingla ut ur rummet ❤️

Vi tog en fika, laddade om tvättmaskinen och klädde på oss och gick ut. Följer farmor en liten bit till bussen

Vi stannade kvar ute ända till pappan kom hem ❤️

Middag, disco och bompa.
Jag sjönk ner i ett bad och när Elsa lagt sig dukade vi fram popcorn och ostbågar och såg Fångarna på fortet. Det dröjde dock inte länge förän Albin inte kunde sitta stilla längre. Tröttheten kom ikapp. Lite efter nio stöp han i säng och somnade fort. 

Jag har sorterat en stor hög med nytvättade strumpor och underkläder. Trevligt fredagsnöje.
Försökte virka lite också men ögonen orkade inte. 
Nu godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0