Rekordkall torsdag

-19 grader vaknade vi upp till vid åtta på morgonen. Brrrrr!
Jag hade jobb att göra igen och hade tänkt åka hemifrån innan åtta men jag orkade verkligen inte att gå upp. Klockan ringde typ sjuhundra gånger innan jag orkade ta mig ur sängen och jag åkte hemifrån lite innan nio. Skönt med flexibelt jobb vissa dagar 😊

-24 grader var det kallaste bilen visade påvägen till jobbet. Märkligt nog tyckte jag inte det kändes så kallt ute. 

Jobbet flöt på och jag var hemma igen framåt två. 
Hemma möttes jag av en pappa och Albin som låg på soffan och kollade youtube i PYJAMAS fortfarande!!! Elsa låg och sov middag i PYJAMAS hon också! Vilka latmaskar! Jag tog fram piskan och såg till att de klädde på sig och så gick vi ut istället. 
-16 grader men det var riktigt behagligt att vara ute ändå. Vi gick en sväng och åkte lite i backen vid garaget.
Vilken tur att Elsa fick en egen snowracer i julklapp nu när snön äntligen kom! 


Albin kilade ner till farfar och tillbringade resten av eftermiddagen där.
Jag ägnade mig åt plock, tvätt och matlagning.

Elsa hade en sån där jobbig nattning med höga protester. Hon har gjort så varannan kväll denna vecka. Undrar varför det är så hemskt att lägga sig vissa kvällar? 

Jag och Peter såg på film igen! Denna gång Så ock på jorden. Hyfsad bra men lite seg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0