Det är jobbigt

Äntligen är det kväll! 

Dagarna känns oändligt långa och är enbart  en lång transportsträcka tills att man får gå och lägga sig och sova. Jag är så fruktansvärt trött och matt hela dagarna. 
Varje kväll denna vecka har gått och lagt oss strax efter 21 och jag har hunnit somna innan klockan slagit 22. Sedan har jag sovit som en klubbad säl till 06 då klockorna har ringt. 

Jag har inget tålamod överhuvudtaget och tyvärr har jag exploderat för många gånger av gnäll, tjat och kiv under veckan. Men jag rår inte för det.

Jag har gråtit flera gånger varje dag nu i snart två veckor. Jag börjar tom. få sår i ögonvråna. 

Det är så fruktansvärt tomt och ensamt här hemma. Det saknas någon! Familjen är inte komplett längre! 
Ibland tror jag mig hör honom komma tassande. Och varje morgon har jag varit påväg att fylla på hans mat och vattenskål, men det finns ju inga skålar att där. 
Det är ingen som ligger och snarkar på golvet här längre.
Det är ingen som kommer och vill bli kliad mellan ögonen och trycker sitt mjuka ansikte mot min hand ❤️


För några månader sedan kom jag i kontakt med en tjej som nålar djur av ull, utifrån foton. 

Jag gjorde en beställning och för ett tag sedan hörde hon av sig och sa att hon var färdig med Nico. 
Igår var jag och hämtade honom och han var så galet fin och lik!!! Det är exakt en liten kopia av Nico. Jag blev så tagen att jag började gråta när hon gav mig den. 
Och det mest fantastiska är att det faktiskt är Nicos egna päls med i den!
Jag sparade massa päls vid en klippning för länge sedan och nu kom det till användning.
Han är fortfarande med oss ❤️ 


Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Det var en fantastisk fin och lik liten Nico-kopia. Han är saknad här med, pratat om honom lite varje dag. Älskad och saknad fina Nico.

2017-04-21 @ 22:20:05
Postat av: Pappa/morfar

Så fantastisk äkta han blev,om man inte ser till storleken,en liten nico plutt.

2017-04-22 @ 09:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0