Nu ser vi ljust på framtiden!

Natten var fantastisk! Ungarna sov som stockar nästan hela natten.
Elsa knorrade några gånger men kom fort till ro igen efter lite sällskap av pappa.
Albin sov jättegott och framåt tidiga morgontimmen kröp han ner bredvid mig och fortsatte sova ända tills han väcktes av min väckarklocka vid 7.30. Då gick han upp och la sig på soffan med sällskap av tvn istället.
Jag åkte hemifrån 8.30 och då snarkade Elsa gott fortfarande ❤️ Hon gjorde inte morgon förän framåt 9.30 fick jag höra.

Jag har varit iväg och jobbat hela dagen. Kom hem lite efter 16 och då var Albins bästis från dagis här, Viktor och hans mamma. 
Det var minst sagt fullt ös på ungarna. Fantastiskt att skåda efter ha haft sjukstuga här hemma i typ tre veckor. Ungarna tyckte det var skoj att få träffa kompis äntligen ❤️
De var kvar här till typ 18 och åt middag med oss.
Pappan brassade ihop en korvstroganoff. Viktor åt typ tre portioner! Bra betyg 😉
Våra barn åt väldigt mycket sämre. Albin åt en tugga och påstod sedan att han inte gillade pga. löken.... Men jag tror han hade ont i munnen. Blåsor på tunga och tandkött 😔
Elsa har också fått blåsor på tungan idag och hade problem att äta. Men hon åt iallafall en hel del ris.


I övrigt är de mycket piggare nu! Ingen feber och pappan fick tom. med dem ut en sväng idag. Mycket behövligt! 
Elsa är nu lika rödprickig som Albin. Över hela kroppen. 
Dom ser ut som riktigt finniga tonåringar i ansiktena 😉

När det var läggdags bad Albin självmant om en kalldusch. Trots att klådan inte är lika besvärlig längre. Haha! Jag bjöd honom på en kalldusch och han bjöd på gallskrik 😊 Sedan somnade han gott ❤️
Elsa somnade också gott, utan kalldusch. Men med pappagos ❤️
(null)
Damen som inte vill vara med på kort 😘 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Äntligen lite bättre❣

2018-01-04 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0