Hopp och bakslag

Nu börjar man äntligen få lite hopp om vår.
Idag har det varit helt fantastiskt (när man var i lä) och vi var ute och njöt flera timmar ❤️
(null)

Men framåt kvällen kom ett bakslag. 8 timmar efter Albins kräka lägger han en ny. På golvet i vårt sovrum.... Därefter mådde han återigen tipp topp. 
Jäkla skum magsjukebacill måste jag säga. 

Nu snarkar alla i huset utom jag. Dags för mig också att sova! Planen är att jag ska komma iväg tidigt imorgon och avverka en av mina två kunder, för att sedan åka hem och byta av Peter som har ett jobbmöte vid lunch. 
När han sedan kommer hem efter 16 drar jag iväg igen och gör dagens andra kund. 
Hoppas hoppas vi håller oss krya nu! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0